Toggle Mobile Menu

Din afdelingsbestyrelse

Formand
Tina Eckhaus

Bestyrelsesmedlemmer
Eva Sørensen
Gert Melgaard
Irene Andreasen 
Merethe Dupont
Mona Mayer
Faith Ladevig

Sidst opdateret den 13 maj 2025

Kom og hils på din bestyrelse!

Du er altid velkommen til at sende en mail eller booke et møde, hvis du har lyst til at kigge forbi og tage en snak med bestyrelsen. Skriv til os på: bestyrelse@egebjergvang.dk

Hvad laver bestyrelsen?

Bestyrelsen består af 7 medlemmer, som vælges på det årlige afdelingsmøde. Medlemmerne vælges for en 2-årig periode. Formanden vælges direkte på mødet. 
De andre bestyrelsesmedlemmer vælges således: 2 medlemmer på ulige år og 2 medlemmer på lige år. Herudover vælges hvert år 1 suppleant til bestyrelsen.

Det er besluttet, at suppleanterne ikke deltager i bestyrelsesmøderne, medmindre det er som suppleant for et bestyrelsesmedlem.

Bestyrelsen konstituerer sig efter afdelingsmødet. Bestyrelsen arbejder vederlagsfrit.

Bestyrelsen er valgt af beboerne i din afdeling, og skal derfor varetage alle beboeres interesser. Med andre ord er de samtlige beboeres tillidsmand, når der skal træffes beslutninger i bestyrelsen.

Sammen med er bestyrelsen ansvarlige for, at aktiviteter der er vedtaget i årets budget, bliver igangsat og gennemført. 

Budgettet bliver dermed omdrejningspunktet for arbejdet i bestyrelsen. Det er her bestyrelsen fastlægger aktivitetsniveauet i afdelingen indenfor rammerne af budgettet. 

Bestyrelsen arbejder endvidere bl.a. med planlægning/udvikling af forbedringer og evt. nye projekter i samarbejde med servicelederen, KAB og evt. eksterne konsulenter.

Derudover informeres bestyrelsen af servicelederen og driftschefen om den daglige drift og økonomi af Egebjergvang.

Bestyrelsen deltager i en række møder f.eks. følgegruppemøde i forbindelse med projekter, konferencer og møder i KAB mv. Altså en lang række af møder udover det "månedlige" møde. Suppleanter deltager kun, hvis de skal være suppleant for et bestyrelsesmedlem over længere tid.