Toggle Mobile Menu

Din afdelingsbestyrelse

Formand
Gert Melgaard

Bestyrelsesmedlemmer
Tina Eckhaus
Merethe Syseth Dupont
Mona
Eva Hougaard Sørensen
Irene Andreasen 
Rikke F. Thomsen 

Suppleanter
Anders Bull Feveile 
Michael Samuelsen
Hanne Wittus

Sidst opdateret den 20. oktober 2020.

Kom og hils på din bestyrelse!

Har du brug for at komme forbi snakke med din bestyrelse, kan du skrive til os via mail: bestyrelse@egebjergvang.dk

Hvad laver bestyrelsen?

Bestyrelsen består af 7 medlemmer, som vælges på det årlige afdelingsmøde. Medlemmerne vælges for en 2-årig periode. Formanden vælges direkte på mødet. 
De andre bestyrelsesmedlemmer vælges således: 2 medlemmer på ulige år og 2 medlemmer på lige år. Herudover vælges hvert år 1 suppleanter til bestyrelsen.

Det er besluttet, at suppleanterne ikke deltager i bestyrelsesmøderne, medmindre det er som suppleant for et bestyrelsesmedlem over længere tid.

Bestyrelsen konstituerer sig efter afdelingsmødet. Bestyrelsen arbejder vederlagsfrit.

Bestyrelsen er valgt af beboerne i din afdeling, og skal derfor varetage alle beboeres interesser. Med andre ord er de samtlige beboeres tillidsmand, når der skal træffes beslutninger i bestyrelsen.

Sammen med er bestyrelsen ansvarlige for, at aktiviteter der er vedtaget i årets budget, bliver igangsat og gennemført. 

Budgettet bliver dermed omdrejningspunktet for arbejdet i bestyrelsen. Det er her bestyrelsen fastlægger aktivitetsniveauet i afdelingen indenfor rammerne af budgettet. 

Bestyrelsen arbejder endvidere bl.a. med planlægning/udvikling af forbedringer og evt. nye projekter i samarbejde med servicelederen, KAB og evt. eksterne konsulenter.

Derudover informeres bestyrelsen af servicelederen og driftschefen om den daglige drift og økonomi af Egebjergvang.

Bestyrelsen deltager i en række møder f.eks. følgegruppemøde i forbindelse med projekter, konferencer og møder i KAB mv. Altså en lang række af møder udover det "månedlige" møde.